Thursday, August 25, 2011

Hai awak semua sihat tk saya sihat waafiat je .Awak nak dengar tk karangan saya saya nk ok saya akan ceritakan kepada awak semua

Ok ni karangannya jangan ketawa eak

Pesta Kraf

   Kompleks Kraf Kuala Lumpur telah mengadakan Pesta Kraf.Pesta tersebut diadakan pada pukul 8.30-10.oo malam .

  Antara aktiviti yang diadakan adalah jualan kraf.Barang-barang yang dijual ialah songket,batik,ukiran,tekatan,tenunan,barang tembaga dan perak,produk rotan dan buluh

  Selain itu demonstrasi mencanting batik dan menenun songket diadakan di Pesta Kraf.Pengunjung berpeluang mencanting batik dan menenun songket

   Setiap hari tayangan layar turut diadakan kepada pengunjung.Tayangan tersebut menayangkan filem dokumentari tentang kraf Malaysia.

   Di samping itu p ersembahan kebudayaan turut diadakan.Antara persembahan yang diadakan ialah muzikal kraf,iaitu muzik kertuk dan angklung.

   Pesta tersebut telah dianjurkan oleh Kompleks  Kraf Kuala Lumpur.


Disediakan oleh                                22 Mei 2011


 
 _______alif___________
 (ALIF MUZHAFFAR) 
  
Best tak karangan saya sila komen ok bye 2 muah


2 comments:

Alif Muzhaffar said...

hahahahahaha enjoy

meeranamera said...

hai adik... rajin² la update yer :)